پایتخت

ارائه دهنده آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ,آموزش تعمیرات حرفه ای گوشی,مهارت دیپلم کار و دانش,نوت بوک و تبلت

پایتخت

ارائه دهنده آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ,آموزش تعمیرات حرفه ای گوشی,مهارت دیپلم کار و دانش,نوت بوک و تبلت

آموزش تعمیر هارددیسک

تعمیرات هارددیسک امروزه در کنار تعمیرات بسیاری از قطعات حساس  سخت افزاری و الکترونیکی بسیار پرکاربرد شده است. اهمیت این امر از اینجاست که بیشتر اطلاعات کامپیوترها از قدیم بر روی هارددیسک ها ذخیره می شده است (در کنار حافظه فلش، CD ها و DVD و یا سایر ابزارهای مشابه) . لذا در صورتی که از اطلاعات ذخیره شده بر روی هارددیسک ها، نسخه پشتیبان تهیه نشود (بعبارت بهتر: Back up  گیری صورت نگرفته شده باشد) و  هارددیسک آسیبی ببیند (ضربه، پرتاب شدن شدید، درجه حرارت، اتصالی و یا...) ممکنست تمام یا بیشتر داده های آن از دست برود. بنابراین این مسئله برای افرادی که حجم زیادی از اطلاعات (اعم از عکس، فایل های مختلف و غیره) را نگهداری می کنند، بسیار مهم است. 

لذا در کنار آموزش تعمیرات دستگاه ها و گجت های پراستفاده ( از قبیل:  آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل ) برای افرادی که به این آموزش ها صرفا جهت بالاتر بردن معلومات شان علاقه مند هستند و یا کسانی که دوره های حرفه ای مثل مهارت دیپلم کار و دانش را گذرانده اند، این دوره فنی آموزشی می تواند مفید باشد و پس از گذراندن این دوره افراد می توانند با خیال راحت، وارد بازار کار بشوند. 


تعمیرات هارد:




    

  



 



-چیپ های اصلی و اجزای تشکیل دهنده بوردعیب یابی و طریقه رفع عیوب روی بردها

 


-تعمیر سیلندر

-بازیابی اطلاعات

-رفع کندی هارد دیسک

-رفع بد سکتور

-صدای زیاد هارد دیسک

-کارت های نگهدارنده اطلاعات و نحوه عملکرد آن 


http://www.tehranpaytakht.com

آموزش الکترونیک پایه

این دوره یکی از دوره های آموزشی مهم است که آگاهی از آن برای کسانی که می خواهند در آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ شرکت کنند، بسیار مفید و کارآمد خواهد بود. در حقیقت این مطالب فشرده مطالبی هستند که ممکنست در برخی دانشگاه ها و یا آموزشگاه های فنی در جهان تدریس شود. اما ما با استفاده از بهترین امکانات و بهترین اساتید سعی می کنیم به شما بهترین خدمات را در این زمینه ارائه کنیم. 

در اینجا سرفصل برخی از این مباحث آموزشی را جهت آشنایی هر چه بیشتر شما در اختیارتان قرار می دهیم:

  

شناخت و آزمایش قطعات

1-خازن: تست خازن ها و انواع خازن ها، خازن متغیر خازن های SMD. ترانسفورماتورها

2-دیود: کاربرد و تست انواع دیودها از جمله SMD,Diodzineer

3-ترانزیستورها: آرایش ترانزیستورها، بایاس ترانزیستور، ترانزیستورهای SMDو انواع ترانزیستورها فت ها و ماسفت ها و Bit , FET

4-ic  انواع ic ها ازجمله رگلاتور و ic های BGA  و ic  های SMD و چسبی ic دوطبقه و انواع فیلتر ها

5- شناخت انواع باطری ها و طرز تعمیر آن

6- طرز کار با منبع تغذیه و نهوه تعمیر آن

7- طرز کار اهمتر چگونگی تست کل قطعات با مولتی متر

8- لحیم کاری، طریقه شابلون زدن

9- طرز کار دستگاه الترا سونیک

10- آشنایی و نحوه عملکرد، شکل ظاهری و تشخیص قطعه و علل صدمه خرابی قطعات

11- شناخت و نحوه آزمایش انواع مقاومت های ثابت و متغیر

12- شناخت و آزمایش بلوک دیاگرام برد اندازه گیری شدت جریان ولتاژ، فرکانس گیری با تسترهای پیشرفته

13- آموزش سیم کشی مدار روی انواع بردهای الکترونیکی

14- نحوه باید سازی و شابلون زدن IC های BGA

15- آموزش کامل ری بال کردن تمامی ic  ها

16- آموزش ایرادیابی انواع مقاومت ها و ریستورها و ترمستورها، CDR، MDR سلف ها و نحوه آموزش جامپرزدن

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین مهارت دیپلم کار و دانش با ما همراه باشید.

www.tehranpaytakht.com

فروش سخت افزار


همانطور که در مقالات قبلی گفتیم، مجمتع فنی تهران پایتخت خدمات مختلفی را جهت کمک به ساختن آینده شما جوانان می کند. از جمله برگزاری دوره های مهارت دیپلم کار و دانش، آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ. همچنین علاوه بر این دوره های آموزشی - که همگی با استفاده از بهترین اساتید و پیشرفته ترین امکانات آزمایشگاهی و فنی ارائه می شوند - خدمات دیگری را هم این مجموعه عرضه می کند. از جمله فروش سخت افزار که شامل موارد زیر است:


-فروش انواع دستگاه های تعمیراتی موبایل و لپ تاپ 

-فروش سخت افزار و قطعات ماشین های اداری

-فروش سخت افزار ها و لوازم تعمیراتی ماشین های اداری

  

بنابراین در صورتی که به هر یک از قطعات این موارد ذکر شده برای کار و کسب تان و حتی مصارف شخصی نیاز دارید، حتما با ما در تماس باشید.


http://www.tehranpaytakht.com

آموزش تعمیرات لپ تاپ

یکی دیگر از خدمات ما در کنار دوره های مهارت دیپلم کار و دانش و آموزش تعمیرات موبایل، دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ است که سرفصل این دوره ها به شرح زیر است:


نحوه باز و بسته کردن لب تاپ
آشنائی با بخشهای مختلف لب تاپ
آشنائی با برد لب تاپ
آشنائی با بلوک دیاگرام لب تاپ
تعمیر و رفع عیوب مختلف لب تاپ
عدم شارژ
خود شارژی
روشن نشدن لب تاپ
Low battery
عیوب مربوط به DVDROM
تعویض DVDROM
هارد و مشکلات مربوط به هارد
Blue Page
آشنائی با مدار RTC و نحوه عملکرد آن
Watch Dog
Back up Battery
آشنائی با سیگنالهای مختلف
فرمان بوت Boot
وکلیه مباحث مربوط به تعمیرات
شرح تعمیرات (Power و آداپتور لپ تاپ)
مدار محافظ که به صورت 1 یا 2 یا 3 ماسفت
مدار شارژ لپ تاپ
مدار دیتا باطری لپ تاپ
مدار دیتای آداپتور لپ تاب های Dell
خرابی مدار شارژ و علت شارژ نشدن باطری لپ تاپ
 مدار پاور 3.3 ولت و 5 ولت

آموزش مدارهای تغذیه لپ تاپ شامل
1-مدار Cor
2-مدار Ram
3-مدار پل جنوبی یا RCH
4- مدار پل شمالی یا MCH
5-مدار GFX و FDI در COR
6- مدار VDDQ
 

http://www.tehranpaytakht.com

آموزش تعمیرات موبایل



یکی از ابزارهای مهم و ضروری در دنیای امروز استفاده از تلفن همراه (موبایل) است. در سراسر جهان هر ساله میلیون ها عدد موبایل خرید و فروش می شود. از طرفی این دستگاه ها چون بسیار ظریف و حساس هستند و دارای قطعات پیشرفته الکترونیکی و سخت افزاری می باشند، درست استفاده کردن و نگهداری صحیح از آنها مهم است. از طرفی موبایل ها اکنون سالهاست که با استفاده از سیستم عامل های موبایل ها کار می کنند که از این قبیل می توان به سیستم عامل های اندروید، IOS و ویندوز موبایل را نام برد.


با توجه به این مسئله در بسیاری موارد گوشی های موبایل ها  دچار اشکالات نرم افزاری و یا سخت افزاری می شوند که مردم برای حل این مسائل اغلب به کسانی که خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می دهند، مراجعه می کنند. اما این کار از عهده هر کسی هم بر نمی آید و تعمیر موبایل (و بلکه سایر دستگاه ها و وسایل پیشرفته الکترونیک) نیازمند داشتن مهارت و تخصص ویژه ای است و افرادی که می خواهند تعمیرکار موبایل شوند، باید دوره های آموزش تعمیرات موبایل را طی کنند و در کنار آن دانش الکترونیک خود را به اندازه کافی افزایش دهند. 

همانطور که اشاره شد مشکلاتی که برای موبایل‌ها بوجود می‌آیند به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شوند. معمولا برای تعمیرات نرم‌افزاری موبایل ها، راه‌های آسانتری وجود دارد. برای تعمیرات مربوط به سخت‌افزار باید کمی جانب احتیاط را رعایت کرد چرا که این کار نیاز به تخصص بالای الکترونیک دارد. به طور خاص به دلیل پیشرفته شدن تجهیزات موبایل‌ها کار کردن با آنها هم نیاز به تخصص بیشتری دارد. گاهی دیده می‌شود که وقتی توسط شخصی مبتدی تعمیر سخت‌ افزاری موبایل صورت می گیرد، بخش دیگری از موبایل دچار مشکل می‌ شود. در آینده مقالات بیشتری در این زمینه و همچنین آموزش تعمیرات لپ تاپ در اختیارتان قرار خواهیم داد. 


http://www.tehranpaytakht.com