پایتخت

ارائه دهنده آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ,آموزش تعمیرات حرفه ای گوشی,مهارت دیپلم کار و دانش,نوت بوک و تبلت

پایتخت

ارائه دهنده آموزش تعمیرات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری موبایل و لپ تاپ,آموزش تعمیرات حرفه ای گوشی,مهارت دیپلم کار و دانش,نوت بوک و تبلت

موزه آنتالیا -رستورانهای آنتالیا

موزه آنتالیا
آنتالیا شهری پر از جاذبه های گردشگری و نقاط توریستی جذاب برای گردشگران خارجی است. جاهای دیدنی آنتالیا فراوان و خوشبختانه در دسترس برای بازدید علاقه مندان هستند. بطوریکه می توانید با استفاده از امکانات تور های آنتالیا به دیدن آنها رفته و یا بصورت شخصی برای استفاده و دیدن نقاط دیدنی توریستی اقدام کنید:
موزه باستان شناسی آنتالیا یکی از بزرگترین موزه های ترکیه، واقع در کنییالتی، آنتالیا است. وسعت این موزه 7000 مترمربع می باشد و 5000 آثار هنری در آن  به نمایش گذاشته می شود. موزه آنتالیا یکی از مهم ترین موزه های ترکیه و از مکان های دیدنی این شهر است.
در پایان جنگ جهانی اول، در طول زمانی که آنتالیا تحت اشغال نظامی ایتالیا بود، باستان شناسان ایتالیایی به نام تمدن شروع به از بین بردن آثار  باستان شناسی که در مرکز شهر در اطراف سفارت ایتالیا کشف شده بود، کردند. برای جلوگیری از این طرح ، سلیمان فکری بیگ، مشاور سلطان، خود را به عنوان متصدی داوطلبانه آثار باستانی منصوب کرد و برای اولین بار موزه آنتالیا  افتتاح شد و به جمع آوری آنچه در مرکز شهر باقی مانده بود، پرداخت.
موزه آنتالیا شامل 13 نمایشگاه، 1 نمایشگاه فضای باز، آزمایشگاه ها، انبار، مرکز تعمیرات، یک اتاق عکاسی، یک سالن کنفرانس، دفاتر اداری، کافه تریا و محل زندگی مسئولان موزه می باشد.
رستورانهای آنتالیا
در آنتالیا رستوران های متعددی وجود دارند. اگر به خوردن غذاهای ترکیه و اروپایی علاقه مند هستید به شما توصیه می کنیم هنگام اقامت در هتل های آنتالیا فقط به غذاهای هتل اکتفا نکنید و رستوران های این شهر را هم امتحان کنید:
 
رستوران آگالاتا
در بخش قدیمی آنتالیا و نزدیک ساحل مرمرلی قرار دارد. شما می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران امتحان نمایید. این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا می باشد. 
تور آنتالیا آذر 95 (معراج) رفت: 19 و 26 آذر ساعت رفت 00:30 ساعت برگشت 03:00 برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور آنتالیا لطفا" با کارشناسان ما تماس بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.